Osta tai myy kiinteistösi kauttamme ja saat lahjakortin arvoltaan 1500 €

Osta tai myy kiinteistösi kauttamme ja saat lahjakortin arvoltaan 1500 €.

Osta uusi kiinteistösi tai tee myyntitoimeksiantosopimus yksinmyyntioikeudella kanssamme
ennen 31.5.2019 niin saat lahjaksi lahjakortin arvoltaan 1500 € yhdeltä yhteistyökymppaneiltamme.

Valintasi mukaan voit käyttää lahjakortin laadukkaisiin keittiötarvikkeisiin, ylelliseen kodin elektroniikkaan tai vierailuun ihanaan Tukholman kaupunkiin rakkaimpasi kanssa.

Ollaan kuulolla ja kerron lisää tästä tarjouksesta!

Päivi Asikainen
paivi@estatecds.com
P.+34 663 508 970

Terms & Conditions:
The sales contract has to be exclusive. I.e your home can not be registered with any other real estate agency, and the agreement must be signed April 22 – May 31, 2019. The gift card is handed over after title deed signing. For gift card when buying a home on Costa del Sol, you must be registered as a customer with Estate Stockholm – Costa del Sol before May 31, 2019. The gift card will be handed over after title deed signing, no later than December 31, 2019.

Gift cards at Bang & Olufsen can only be used at Bang Olufsen Marbella – Puerto Banus.

Gift cards at Designa can only be used at Designa Mijas Costa and is only valid when purchasing a kitchen and/or kitchen-ware for a total amount of 3000€ or more.

Gift cards for the Stockholm weekend include flights and hotels for two persons at a maximum of 1500 €. All reservations are made by Estate Stockholm – Costa del Sol in consultation with the winner. Any other expenses in connection with the trip will be paid by the client who chooses this gift card.

Términos y condiciones:
El contrato de venta tiene que ser exclusivo. Es decir, su casa no se puede registrar con ninguna otra agencia inmobiliaria, y el acuerdo debe firmarse del 22 de abril al 31 de mayo de 2019. La tarjeta de regalo se paga después de la firma de la escritura de la propiedad. Para obtener una tarjeta de regalo al comprar una casa en Costa del Sol, debe estar registrado como cliente en Estate Stockholm – Costa del Sol antes del 31 de mayo de 2019. La tarjeta de regalo se pagará después de la firma de la escritura del título, a más tardar el 31 de diciembre de 2019.

Las tarjetas de regalo en Bang & Olufsen solo se pueden usar en Bang Olufsen Marbella – Puerto Banús.

Las tarjetas de regalo en Designa sólo se pueden usar en Designa Mijas Costa y solo es válida si se compra una cocina y / o utensilios por una cantidad de 3000 € o más.

Las tarjetas de regalo para el fin de semana de Estocolmo incluyen vuelos y hoteles para dos personas por un máximo de 1500 €. Todas las reservas son realizadas por Estate Stockholm – Costa del Sol en consulta con el ganador. Cualquier otro gasto relacionado con el viaje será pagado por el ganador.

Villkor:
Försäljningsavtalet ska vara exklusivt. Bostaden får inte vara registrerad hos någon annan mäklare, och avtalet ska tecknas 22 april – 31 maj 2019. Presentkortet utbetalas efter genomförd lagfartsskrivning. För presentkort vid köp av bostad på Costa del Sol ska du registreras som kund hos Estate Stockholm – Costa del Sol innan 31 maj 2019. Presentkortet utbetalas efter genomförd lagfartsskrivning, senast 31 december 2019.

Presentkort hos Bang & Olufsen kan endast utnyttjas hos Bang Olufsen Marbella – Puerto Banus.

Presentkort hos Designa kan endast utnyttjas hos Designa Mijas Costa och gäller endast vid köp av kök eller köksutrustning för 3000€ eller mer.

Presentkort för Stockholmsweekend innefattar flyg och hotell för två personer till en summa på totalt max 1500€. Bokningen genomförs av Estate Stockholm – Costa del Sol i samråd med vinnaren. Eventuella övriga kostnader eller utgifter i samband med resan bekostas av dig som valt detta presentkort.

Ehdot:
Yksinmyyntisopimus tulee olla allekirjoitettu 22.4.-31.5.2019 välisenä aikana. Asunnon ostajan tulee olla rekisteröitynyt Estate Stockholm – Costa del Solin asiakkaaksi ennen 31.5.2019. Lahjakortin voi lunastaa kaupanteon jälkeen, kuitenkin viimeistään 31.12.2019.

Voit valita näistä:
Saat lahjakortin yhteistyökumppaniltamme B&O:lta ja voit lunastaa sen Bang&Olufsen myymälässä Marbellassa/Puerto Banuksessa.

Ostaessasi keittiön ja/tai keittiökalusteita/tarvikkeita vähintään 3000 euron edestä Designa-myymälästä, voit lunastaa lahjakortin (1500 euroa) kyseiseen Mijas Costan myymälään.

Vaihtoehtoisesti voit valita viikonlopun Tukholmaan lentoineen ja majoituksineen kahdelle max.1500 €. Varaukset tehdään Estate Stockholm – Costa del Solin toimesta matkustajien toiveiden mukaisesti. Muut matkaan liittyvät kulut maksetaaan omakustanteisesti.